20 czerwca 2021 roku o godzinie 20:00 odbędzie się bicie rekordu w testowaniu masek w płachcie. Za ogólnopolską akcją stoi sieć drogerii Hebe oraz koreańska marka Mediheal, producent specjalnej edycji masek sygnowanych wizerunkiem BTS – najpopularnijszego K-POPowego boysbandu. Wydarzenie promuje Katosu, urodowa influencerka i ambasadorka marki.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.