Są takie produkty, które, mimo upływu czasu, nie tracą popularności i cieszą się stale rosnącą grupą wiernych użytkowników. Mogą to być przedmioty codziennego użytku, gadżety elektorniczne, ale także... kosmetyki! Drogerie Hebe, z okazji 10 urodzin, przygotowały zestawienie swoich 10 kosmetycznych przebojów ostatniej dekady.
Karl Lagerfeld, Men woda toaletowa dla mężczyzn
Karl Lagerfeld, Men woda toaletowa dla mężczyzn, 100 ml, cena: 189,99 zł, 100 ml = 189,99 zł
Gosh, Catchy Eyes wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs
Gosh, Catchy Eyes wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs, 8 ml, cena: 54,99 zł, 100 ml = 687,38 zł
Hebe Professional pędzel F02 do różu, bronzera i rozświetlacza
Hebe Professional, pędzel F02 do różu, bronzera i rozświetlacza, 1 szt., cena: 26,99 zł, 1 szt. = 26,99 zł
Dermedic Hydrain 2 nawilżający krem o przedłużonym działaniu
Dermedic, Hydrain 2 nawilżający krem o przedłużonym działaniu, 50 g, cena: 39,99 zł, 100 g = 79,98 zł
Bandi, Pure Care morski żel oczyszczający do twarzy
Bandi, Pure Care morski żel oczyszczający do twarzy, 200 ml, cena: 31,99 zł, 100 ml = 16,00 zł
CeCe of Sweden, Total Keratin Complex lakier do włosów z keratyną
CeCe of Sweden, Total Keratin Complex lakier do włosów z keratyną, 750 ml, cena: 19,99 zł, 100 ml = 2,67 zł
Kallos keratynowa maska do włosów
Kallos, keratynowa maska do włosów, 1000 ml, cena: 12,99 zł, 100 ml = 1,30 zł
Nacomi arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron
Nacomi, arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron, 15 ml, cena: 32,99 zł, 100 ml = 219,93 zł
Purederm kolagenowa maseczka pod oczy
Purederm, kolagenowa maseczka pod oczy, 30 szt./1 opak., cena: 9,99 zł, 1 szt. = 0,33 zł
Feel Free odświeżający tonik do twarzy
Feel free, odświeżający tonik do twarzy, 200 ml, cena: 18,99 zł, 100 ml = 9,50 zł
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.