Rodziny zastępcze, system instytucjonalnej pieczy zastępczej (domy dziecka) oraz adopcja to najistotniejsze elementy w skomplikowanym systemie opieki nad dziećmi, wychowującymi się poza rodzinami. Wychodząc naprzeciw problemowi społecznemu jakim jest proces usamodzielnienia w Polsce, marka Hebe we współpracy z Fundacją One Day, rozpoczęła pierwszy tego typu, autorski program aktywacji społeczno-zawodowej „Odkryj siebie z Hebe”. 9 czerwca 2022 roku odbyło się śniadanie prasowe, które miało na celu przybliżyć inicjatywę i zwrócić uwagę na nieustający problem, z którym każdego roku boryka się tysiące młodych ludzi w Polsce.
Poznajmy statystyki
Głównym celem programu aktywacji społeczno-zawodowej „Odkryj siebie z Hebe” jest umożliwienie startu w dorosłe życie młodzieży, poprzez zapewnienie stałej pracy oraz wsparcia mentorskiego ze strony pracowników Hebe.
Zacznijmy od początku…
Marka Hebe wierzy, że prawdziwe piękno wynika z postaw i wartości. Jesteśmy nakierowani na kobiety nie tylko w obszarze health&beauty, ale także będąc blisko realnych ich potrzeb. Zwłaszcza tych, związanych z budowaniem własnej wartości i rozwojem osobistym. To nasza odpowiedzialność by inicjować projekty, które czynią piękno i dobro. Dla naszej firmy to ważne i długofalowe zobowiązanie jakim jest wspólny program z Fundacją One Day.
podsumowała Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.