Polski Program Jakości Obsługi co roku przeprowadza pogłębione badanie satysfakcji konsumentów, służące do wyłonienia najbardziej przyjaznych klientowi marek. W 2024 roku Hebe ponownie znalazło się w zaszczytnym gronie laureatów. Nagroda stanowi potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją konsumenci.
Program Jakości Obsługi od 2008 roku realizuje misję podniesienia poziomu obsługi klienta w Polsce oraz dostosowania standardów do potrzeb konsumentów XXI wieku. Dzięki istnieniu nowoczesnej multiplatformy konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, mając realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi.
Organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi jest grupa VSC, która od 23 lat specjalizuje się w badaniach SecretClient®. To, co wyróżnia nagrodę Gwiazdy Jakości, to skład kapituły konkursu, w który wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Jak pokazują Badania Konsumenckie, aż 10 milionów Polaków rozpoznaje ten znak jakości, a 8 na 10 konsumentów mając do wyboru dwie podobne oferty, wybierze markę z nagrodą Gwiazdy Jakości. Wyróżnienie to komunikuje wartości takie jak: solidność, jakość, zaufanie i prestiż. Świadczy nie tylko o satysfakcji klientów, ale jest także ważnym sygnałem dla obecnych i przyszłych partnerów biznesowych.
- „Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni w Polskim Programie Jakości Obsługi. Satysfakcja klienta jest dla nas kluczowa, a docenienie naszych starań przez konsumentów świadczy o tym, że realizujemy nasze cele. Przyznanie Hebe tej nagrody sprawia, że motywacja ciągłego doskonalenia naszych usług nieustannie wzrasta.” - skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.
Zwieńczeniem całorocznej działalności Programu była gala rozdania Gwiazd Jakości Obsługi. Podczas tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 23 maja w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, zespół reprezentujący Hebe odebrał nagrodę z rąk Prezesa Polskiego Programu Jakości Obsługi, Pana Mirosława Bartonia.