Marka Hebe kolejny rok z rzędu została uhonorowana wyróżnieniem przyznawanym firmom, które są symbolem jakości, niezawodności i nowoczesnego podejścia do klienta. Sukces Hebe to efekt zaangażowania pracowników, którzy każdego dnia budują relacje z klientami oparte na zaufaniu, życzliwości i profesjonalizmie. To właśnie konsumenci – najbardziej wymagający i wiarygodni jurorzy – przyznali marce to prestiżowe odznaczenie.
Od 2008 roku Polski Program Jakości Obsługi analizuje miliony opinii konsumentów, wskazując marki, które wyznaczają najwyższe standardy obsługi. Dzięki nowoczesnej multiplatformie konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, wywierając tym samym realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi.
Na podstawie zebranych w ciągu całego roku danych, wyróżnione zostają firmy, które uzyskały najwyższy wskaźnik jakości. Dodatkowo sondaż wspierany jest badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów. Firmy, które zdobyły najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2025. Marka Hebe kolejny rok z rzędu znalazła się w gronie laureatów i uzyskała rekomendacje klientów na 2025 rok.
W centrum wszystkiego, co robimy, zawsze stoi klient – jego potrzeby, komfort i satysfakcja. To wyróżnienie pokazuje, że skutecznie słuchamy, reagujemy i działamy. Za każdą pozytywną opinią kryje się prawdziwe doświadczenie i uśmiech klienta – to dla nas najcenniejsza nagroda. A ta statuetka jest jej pięknym symbolem – skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.
Uroczyste wręczenie statuetki odbyło się 28 maja w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.