Na kanale Urodomaniaczki pojawił się pierwszy w nowym roku odcinek, w którym Zuzia z kanału @lamakeupebella zaprasza do rozmowy popularną influencerkę Klaudię Tarkę, znaną jako @Klatex, aby przyjrzeć się bliżej mijającym viralowym trendom z 2024 roku! Dziewczyny biorą pod lupę hity pielęgnacyjne, które w zeszłym roku miały swoje pięć minut, ale uwaga, jest pewien haczyk. Nie wszystkie trendy, o których mowa w odcinku, są prawdziwe. Czy dziewczyny poradzą sobie z wykryciem oszustw? Oglądajcie odcinek na kanale Urodomaniaczki, aby dowiedzieć się więcej!
W ramach odcinka dziewczyny losowały nie tylko wątpliwe trendy, lecz także takie, o których w sieci było bardzo głośno. Jednym z najciekawszych trendów mijającego roku było włączenie do swojej rutyny pielęgnacyjnej filtratu fermentowanej wody ryżowej. Jest to składnik, który zdobywa popularność w pielęgnacji skóry i włosów dzięki swoim licznym korzyściom i korzeniom sięgającym tradycyjnych praktyk azjatyckich. Ten naturalny eliksir pielęgnacyjny poprawia elastyczność i nawilżenie skóry, a także działa na nią kojąco i wspiera jej regenerację. Fermentacja sprzyja powstawaniu kwasów organicznych, które pomagają w delikatnym złuszczaniu i oczyszczaniu porów. Klatex wyjaśnia, że składnik ten wzmacnia zarówno barierę hydrolipidową twarzy, jak i wspiera zdrowie skóry głowy i mikrobiom, można go więc szukać także w składach kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów. Zamyka łuski włosa, poprawia jego strukturę, a włosy stają się bardziej lśniące i miękkie w dotyku. Do rozpoczęcia przygody z filtratem fermentowanej wody ryżowej polecamy produkty, które zapewniają uczucie ukojenia i komfortu oraz działają łagodząco, m.in. serum rewitalizujące mikrobiom do skóry głowy Anwen Aware Scalp Care z biofermentami z roślin, ekstraktem z zielonej herbaty, peptydami i przeciwzapalnym niacynamidem, znanym ze swoich właściwości regulujących pracę gruczołów łojowych, przeciwstarzeniowych i wzmacniających barierę hydrolipidową oraz regenerujące serum z ceramidami do twarzy Hebe Naturals Regenerating Serum, wzmacniające i chroniące barierę skóry, które zapewnia uczucie ukojenia i komfortu i działa łagodząco.
2) tonizacja, aby przywrócić naturalne pH skóry i rozpocząć proces nawilżania, np. tonikiem z ekstraktem z wąkrotki azjatyckiej do twarzy maru.derm;
3) esencja, która dzięki lekkiej konsystencji szybko wnika w skórę, zapewniając jej dodatkowe nawilżenie, polecamy esencję do twarzy z kwiatem lotosu Mixsoon Lotus Flower Essence pomagającą chronić przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i stresem oksydacyjnym;
4) serum o wysokim stężeniu składników aktywnych, takich jak kwas hialuronowy czy ceramidy, które intensywnie nawilżą i ukoją skórę, np. nawilżające serum do twarzy Hebe Naturals Hydra Calm Serum, zapewniające skórze uczucie intensywnego nawilżenia i natychmiastowego ukojenia, działające łagodząco oraz zapewniające efekt wygładzenia;
5) krem, aby wzmocnić barierę hydrolipidową skóry i „zamknąć” w niej wilgoć, np. intensywnie nawilżający krem z elektrolitami do twarzy Nacomi Next Level, który poprawia elastyczność i jędrność skóry, wspomaga jej regenerację, kompleksowo odżywia oraz wzmacnia barierę ochronną.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.