Hebe kontynuuje współpracę z państwowym operatorem pocztowym. Poczta Polska nadal będzie odpowiedzialna za koordynację części zamówień internetowych drogerii. Decyzja o przedłużeniu umowy zapadła w czerwcu 2022 roku i będzie obowiązywała do kwietnia 2023.
E-commerce jest wciąż rynkiem rozwijającym się. Dzięki silnemu trendowi wzrostu staje się coraz atrakcyjniejszy dla firm i klientów. Jego atuty zostały wyeksponowane podczas pandemii. Poczta Polska uwzględnia ten trend w strategii firmy. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021-2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy.
Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej
Fundamentem drogerii Hebe, na którym opiera się filozofia firmy jest połączenie wysokich standardów z szeroką ofertą produktów w specjalnych cenach. Unikatowy wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są czynnikami wyróżniającymi Hebe. Obserwując rozwój zakupów e-commerce dokładamy wszelkich starań, aby maksymalizować jakość obsługi transakcji w sieci m.in poprzez staranny dobór partnerów biznesowych.
Marcin Dopierała, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw Hebe
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.