Już po raz 12. instytut badawczy GfK Polonia zapytał konsumentów o opinie na temat sprzedażowych premier 2022 roku. Zbadane zostały produkty spożywcze, chemiczne i kosmetyczne. Na liście zwycięzców tej ostatniej kategorii, znalazły się wegańskie produkty do pielęgnacji twarzy z linii Hebe Cosmetics.
W tegorocznym badaniu, najwyższe miejsce na podium - złoto w kategorii Produkty kosmetyczne marki własnej sieci drogeryjnej i aptecznej, ankietowani przyznali wegańskiej linii produktów do pielęgnacji twarzy Hebe Cosmetics. Klienci docenili naturalne, przebadane dermatologicznie składy kosmetyków oraz przyjazne środowisku opakowania produktów - butelki z recyklingu i tuby z trzciny cukrowej.
Każde osiągnięcie to efekt pracy zespołowej. Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ jest wyróżnieniem, które otrzymaliśmy od naszych klientów. Kolejne już produkty Hebe Cosmetics, po produktach do pielęgnacji ciała, zostaną opatrzone na sklepowych półkach logo "Najlepszy Produkt" - to bardzo motywujące.
skomentowała Gabriela Liszewska, Starszy Menedżer ds. Marek Hebe.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.